Abychom se v agentuře náhodou nenudili a nepropadli každodenní rutině, zásobují nás naši klienti v pravidelných intervalech různými zapeklitými výzvami. A tak nám jednoho dne přistál na stole brief, podepsaný otiskem kocouří tlapy.
Že prý máme vymyslet permanentní prodejní stojan do supermarketu a ten stojan nemá být vůbec obyčejný. Má být interaktivní a donutit každého nakupujícího, který má nějakého toho domácího gaučového nebo zahradního tygra, strávit před ním co nejdelší dobu. Protože pak roste šance že do košíku přihodí pro svého mazlíka něco dobrého.
Na stojanu se má tedy něco hýbat, blýskat nebo svítit tak, aby to zaujalo každou kočku nebo kocoura. Má to ovšem jeden háček: nedá se k tomu použít elektřina, a to ani z baterie. Dieselový nebo parní pohon? Na to prý můžeme zapomenout hned.
Tak dobře, perpetuum mobile se nám asi sestrojit nepodaří. Na průvan, který by rozhýbal nějakou mechaniku se taky nejde spolehnout. Ještě že máme k dispozici největší sílu, jaká se v každém supermarketu vyskytuje: nakupující zákazníky. Řada z nich má s sebou i děti. A to už je pak teprve síla!
Rozpustilého kocoura Felixe, který je u našeho klienta zaměstnán jako vizuální symbol značky, jsme schovali za top kartu. A na stojan jsme napsali provokativní otázku: "Kam se schoval Felix?". Kdo to chce zjistit, musí zatáhnout za červené klubíčko, visící ze stojanu. Tím totiž kocoura, který je schovaný na opačném konci motouzu, zpoza top karty vytáhne.
A světe div se. Nejen že se stojan interaktivně rozhýbal silou nakupujících a jejich dětí. Rozhýbal i obchodní zástupce konkurence, kterým nakonec už nezbývalo nic jiného než potají červená klubíčka ze stojanů odstřihávat:-)